Regulamin wynajmu Apartamentu Marron
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa warunki wynajmu krótkoterminowego - liczonego w dobach zakwaterowania - umeblowanego, wyposażonego apartamentu położonegi w Szczyrku przy ul. Kasztanowej 7/A2.
- Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień regulaminu oraz stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między wynajmującym T. Roman NIP 6762004844 a Klientem, na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.
- Definicje:
- klient - osoba prawna lub fizyczna korzystająca z apartamentów w ramach krótkoterminowego zakwaterowania,
- wynajmujący – osoba będąca właścicielem przedmiotu wynajmu lub osoba przez upoważniona przez wynajmującego,
- apartament – pojedynczy apartament (2 sypialnie, salon, aneks kuchenny, łazienka) położony w budynku oznaczonym numerem 7/A2 w Szczyrku, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych,
- część wspólna – narciarnia, parking, ogród, sauna, bawialnia dla dzieci,
- doba zakwaterowania – czas między godziną 15:00 a 11:00 kolejnego dnia,
- przedmiot wynajmu – nieruchomość 63m2 wraz z miejscem parkingowym.
- Wynajem apartamentów ma charakter krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb mieszkaniowych Klienta.
- Szczegółowy opis apartamentu znajduje się na stronie Apartamentu Marron.
2. REZERWACJA
- Rezerwacja i płatność odbywa się zgodnie z regulaminem i warunkami podanymi przez wynajmującego.
- Rezerwacja apartamentu drogą email wymaga wypełnienia formularza zgłoszeniowego zawierającego:
- imię i nazwisko osoby rezerwującej,
- adres zameldowania,
- numeru telefonu komórkowego
oraz wpłacenia przelewem zadatek w wysokości 30% wartości ceny za rezerwowany okres na konto bankowe nr: 85114020040000350235022507 prowadzone w mBank.
- Zapłata zadatku powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od chwili złożenia rezerwacji. Brak wpłaty w powyższym terminie oznacza odstąpienie od umowy najmu. Po dokonaniu rezerwacji i wpłacie Klient otrzyma potwierdzenie rezerwacji na adres email lub sms-em na podany w formularzu numer telefonu komórkowego.
- Pozostałą część klient zobowiązany jest zapłacić przelewem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pobytu.
- W przypadku rezygnacji z najmu wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi. Za zgodą wynajmującego istnieje możliwość:
- zmiany osoby rezerwującej,
- zmiany terminu wynajmu, o ile kolejny termin nie będzie zajęty.
- Jeżeli rezerwacja następuje w terminie krótszym niż 5 dni przed rozpoczęciem pobytu, należy wpłacić na konto bankowe zadatek w wysokości 100% wartości ceny za wynajem rezerwowanego okresu. W przypadku rezygnacji zadatek nie podlega zwrotowi.
- Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Wynajmujący nie bierze odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta, w tym za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu i wyjazdu.
3. WARUNKI PŁATNOŚCI, WYNAGRODZENIE
- Wysokość opłat za wynajem poszczególnych apartamentów jest określona w cenniku na stronie internetowej Apartamentu Marron. Cena zawiera podatek VAT.
- Cena nie zawiera opłaty klimatycznej, miejscowej w wysokości 2,30 PLN od osoby, za każdy dzień pobytu. Kwota zostanie pobrana w pierwszym dniu pobytu.
- Cena obejmuje:
- najem umeblowanej nieruchomości z łazienką, wyposażonego zaplecza kuchennego, umeblowanego salonu,
- koszty zużycia mediów,
- pranie pościeli i ręczników,
- prześcieradła ochronne oraz komplet do samodzielnej wymiany prześcieradeł wierzchnich w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby,
- dostęp do strefy rekreacyjnej (sauny), bawialni dla dzieci, narciarni i jednego miejsca parkingowego,
- cena zawiera klimatyzację / osuszanie budynku.
4. WARUNKI KORZYSTANIA Z APARTAMENTU
-
W apartamencie nie może nocować większa ilość osób niż została zakwaterowana. W przypadku przekroczenia tej liczby wynajmujący ma prawo pobrać opłatę karną za każdą dodatkową osobę w wysokości 120% wartości normalnej stawki za osobę.
-
W apartamentach obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–07:00.
-
Klient zobowiązany jest do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 7:00.
-
Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest niedozwolone.
-
Za złamanie warunków ciszy nocnej grozi kara w wysokości 1000 zł, a w przypadku interwencji policji klient zobowiązuje się zapłacić kwotę 1000 zł celem zadośćuczynienia innym klientom i osobom przebywającym w budynkach sąsiadujących.
-
W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
-
Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu/obiektu Klient zobowiązany jest zamknąć wszystkie okna oraz drzwi wejściowe do budynku. W przypadku nienależytego zamknięcia drzwi i okien, które spowodują szkody w mieniu, Klient będzie osobą odpowiedzialną za szkody.
-
Klient jest zobowiązany do utrzymywania czystości w części wspólnej oraz nieruchomości. sprzątnięcia po korzystaniu z kuchni, salonu zgodnie z zasadami współżycia społecznego.
-
Apartament nie może być wykorzystywany w inny sposób niż w celach noclegowych, a zwłaszcza w celu prowadzenia w nim jakiejkolwiek działalności, a tym bardziej niezgodnej z prawem. Nie dopuszcza się rejestracji w nim działalności gospodarczej lub innej działalności, zwłaszcza związanej z przyjmowaniem klientów.
-
Najemca zobowiązuje się do korzystania z apartamentu oraz z przekazanego wraz z nim wyposażenia w sposób zgodny z jego przeznaczeniem.
-
Apartament nie może być podnajmowany osobom trzecim ani w żadnej formie tym osobom udostępniany.
5. ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ KLIENTA
- Klient ma prawo do zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana co najmniej na 14 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji. Dopuszczalna jest możliwość dokonania zmian w złożonej rezerwacji w zakresie: czasu pobytu lub liczby osób w apartamencie. Wyklucza się zmianę ilości dób. Klient informuje elektronicznie o zakresie zmian jakie chciałby wprowadzić.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach umowy, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
- W przypadku odstąpienia od umowy w okresie do 14 dni przed przyjazdem jest możliwy zwrot zadatku. Po tym okresie zadatek przepada lub zmieniamy termin pobytu.
6. ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ WYNAJMUJĄCEGO
- Zmiana terminu potwierdzonej rezerwacji ze strony wynajmującego jest możliwa w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, które uniemożliwią spełnienie świadczenia.
- Przez zdarzenie losowe rozumie się wszelkie zdarzenia, których skutków nie można przewidzieć, nagłe awarie lub zaistnienie sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu Klienta lub wynajmującego.
- Wynajmujący wówczas zaproponuje inny termin pobytu, lub anuluje rezerwację, zwracając zadatek w wysokości wpłaconej sumy.
7. KAUCJA NA CZAS POBYTU W APARTAMENCIE
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji w wysokości 500 zł w celu pokrycia ewentualnych szkód powstałych z winy korzystającego oraz za pobyt osoby niezgłoszonej.
- Kaucja zostaje pobrana pierwszego dnia przy rejestracji Klienta i zwrócona mu ostatniego dnia po odebraniu apartamentu.
- W przypadku wyrządzenia szkody lub pobytu osoby niezgłoszonej kaucja służy pokryciu roszczeń wynajmującego, a pozostała jej część podlega zwrotowi.
8. ZAKWATEROWANIE I WYKWATEROWANIE
- Zakwaterowanie następuje we wskazanym w rezerwacji dniu przyjazdu w wybranym apartamencie od godz. 14:00.
- Przekazanie 2 szt. kart wejściowych, a jednocześnie niezbędnych do aktywowania zasilania w apartamencie lub części wspólnej, następuje w momencie uiszczenia wszystkich opłat związanych z pobytem Klienta.
- Przedłużenie pobytu możliwe po wcześniejszym uzyskaniu zgody przez wynajmującego i uzależnione od braku rezerwacji przez innych Klientów.
- Przy wymeldowaniu, do godziny 11:00 ostatniego dnia oznaczonego w rezerwacji, Klient oddaje wszystkie karty wejściowe. W przypadku zagubienia karty wejściowej Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł.
9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w budynku, w którym znajduje się apartament, w apartamencie oraz w wyposażeniu apartamentu, narciarni, pomieszczeniu rekreacyjnym z sauną, częściach wspólnych.
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania właściciela o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lub jakąkolwiek inną osobę na szkodę oraz o jakichkolwiek szkodach wyrządzonych (w tym przez osoby zajmujące inne apartamenty) w budynku, w którym znajduje się apartament, w apartamencie oraz w wyposażeniu apartamentu, a także o wszelkich roszczeniach osób trzecich w związku z takimi szkodami. Jednocześnie Klient zobowiązuje się do natychmiastowego pokrycia kosztów wszelkich szkód, jeżeli był ich sprawcą.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty czynszu za pełny okres wynajmu liczony do daty przywrócenia apartamentu do stanu pierwotnego, z uwzględnieniem normalnego stopnia zużycia.
- Wynajmujący ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji w przypadku Klienta, który podczas poprzedniego pobytu wyrządził szkodę w apartamencie lub obiekcie.
10. ZWIERZĘTA
Nie dopuszcza się pobytu zwierząt w wynajmowanym apartamencie.
11. DANE OSOBOWE
Klauzula informacyjna o danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tomasz Roman, ul. Kasztanowa 7/A2 Szczyrk.
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych office@slonecznycypel.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych. Ponadto oświadczam, iż zostałam/em poinformowana/y o możliwości cofnięcia zgody w każdym czasie.